-
Podmienky nákupu textilných rúšok:
A: rúška sú dvojvrstvové, vyrobené zo 100% bavlny s gumičkou
B: vyrábame jednu uni veľkosť
C: rúška je možné prať pri teplote max 60 stupňov
D: rúška distribuujeme do troch pracovných dní od prijatia objednávky, pri výrobe rúšok s vlastným logom od prijatia úhrady
E: pri objednávke rúšok s vlastným logom je potrebná úhrada plnej sumy objednávky ešte pred začiatkom výroby
F: v prípade, že máte gmailové konto, skontrolujte si prosím aj SPAM poštu. Maily s prílohami tam končia veľmi často
G: pri preberaní tovaru je klient povinný skontrolovať obal balíka. V prípade, že je poškodený, treba túto skutočnosť hlásiť hneď na pošte. Štúdio Škerák nenesie zodpovednosť za poškodenie balíka a prípadne aj jeho obsahu. Reklamácie poškodeného balíka a jeho obsahu neprijímame
H: osobný odber rúšok je možný na adrese Krajná 724/76, Šamorín
I: všetky ceny uvádzané na našich stránkach sú už vrátane aktuálnej sadzby DPH
J: Štúdio Škerák (predajca) má právo na náhradu škody (podľa ust. § 420 a nasl. Občianskeho zákonníka), v prípade že si kupujúci objednal tovar, ktorý nestornoval resp. neodstúpil od zmluvy a zároveň od dopravcu neprevzal tento tovar. Pri neprevzatí objednávky sa účtuje paušálny poplatok 8E, v ktorom je zahrnuté poštovné a balné, vrátené poštovné a manipulačný poplatok.
K: rúška a ani ochranné masky na tvár nie je možné z hygienických dôvodov vrátiťE-shop textilných rúšok je vsadený do už fungujúceho e-shopu svadobných oznámení. Preto nie všetky informácie sa týkajú nákupu textilných rúšok. V prípade akýchkoľvek nejasností nás prosím kontaktujte mailom na studio [at] skerak.sk alebo telefonicky na čísle 0911 754 726.
-
Cena svadobného oznámenia je tvorená:
- jednotkovou cenou oznámenia podľa cenovej hladiny x počet kusov
- a paušálnou cenou za grafické spracovanie textu a prípravu tlače vo výške 10 € za jeden objednaný model oznámenia
-
Nie je stanovený minimálny počet objednaných kusov. To znamená, že si môžete objednať aj len 1ks oznámenia.
-
Text na svadobné oznámenie si klient dodá vlastný. My Vám ponúkame zopár možností pre inšpiráciu, môžete si však vytvoriť vlastný, originálny text, prípadne aj motto.
-
Farbu a typ písma si volíte z ponúknutých možností.
-
Font a farba písma, ktoré sú na nafotených modeloch v e - katalógoch nemusia byť vždy k dispozícii v našej tlačiarni. Neakceptujeme preto objednávku s výberom farby písma alebo fontu typu: "ako vzor".
-
Oznámenia tlačíme v rôznych jazykových mutáciách. Podklady je nutné dodať preložené v danom jazyku a v elektronickej podobe. Služba je bez príplatku.
-
Nakoľko farebné podanie zobrazených fotografií svadobných oznámení je ovplyvnené parametrami monitora, nemusia sa Vám zobraziť farby zodpovedajúce skutočnosti. V prípade pochybností o farbe alebo štruktúre papiera sa radšej vopred informujte na info [at] svadobneoznamenia.sk. Prípadne si zakúpte vzorku svadobného oznámenia alebo si ho pozrite v katalógu u niektorého z našich predajcov.
-
Ku väčšine svadobných oznámení nie sú originál pozvánky ku stolu. Pozvánku je možné zakomponovať priamo do textu oznámenia. Vy si len určíte, koľko kusov oznámeni bude s pozvánkou ku stolu a koľko kusov oznámení bez pozvánky. Služba je bez príplatku. Pokiaľ máte záujem o klasické extra pozvánky ku stolu, vyrábajú sa na mieru vo vizitkovom formáte na bielom alebo krémovom podkladovom papieri s rovnakým fontom a farbou písma ako je svadobné oznámenie. Takáto pozvánka je v cene 0,30€ /ks.
-
Pozvánky ku stolu ako extra kartičku, alebo počet oznámení s pozvnánkou a bez pozvánky nám napíšte do kolonky "poznámka" pri sfinalizovaní objednávky v "pokladni". Počet objedávaných kusov oznámení, ak sa delia na oznámenia s pozvánkou a bez nej, napíšte súčet všetkých oznámení spolu.
-
V prípade záujmu Vám vieme vyrobiť aj menovky na stôl a MENU karty. Ohľadom podmienok sa informujte mailom prosím.
-
Objednávka musí byť vypísaná s rozlíšením veľkých a malých písmen.
-
Po obdržaní objednávky Vám zašleme zálohovú faktúru vo výške 50% výslednej sumy objednávky na úhradu. Po jej úhrade považujeme Vašu objednávku za záväznú. Pri platbe zálohovej faktúry nezabudnite uviesť variabilný symbol, teda číslo faktúry /bez písmena P/, aby sme si Vašu platbu vedeli nájsť a priradiť ku Vašej objednávke.
-
V prípade, že máte gmailové konto, skontrolujte si prosím aj SPAM poštu. Maily s prílohami tam končia veľmi často.
-
V prípade platby poštovou poukážkou Vám odporúčame zaslať mailom zoskenovaný doklad o platbe, nakoľko identifikácia platby je v takomto prípade zdĺhavá - môže trvať aj viac ako dva týždne.
-
Po pripísaní zálohovej platby na náš účet Vám do 5-tich pracovnych dní vytvoríme grafický návrh, ktorý Vám pošleme mailom na korektúru. Grafikou sa rozumie text a jeho rozmiestnenie tak, ako sa bude tlačiť na svadobné oznámenie. Obrázok alebo scan samotného oznámenia sa nezasiela. Až po odsúhlasení zaslanej grafiky postúpime oznámenia do tlače.
-
Po odsúhlasení grafického náhľadu nie je možná reklamácia vytlačených oznámení.
-
Ak si nie ste istí grafickým alebo farebným prevedením oznámenia, odporúčame Vám dať si vytlačiť 1ks vzorového oznámenia a až po jeho zhliadnutí si odsúhlasiť finálnu tlač zvyšných oznámení. Čas výroby oznámení sa síce predĺži, ale predídeme tým možným nedorozumeniam a komplikáciám.
-
V prípade, že Vám grafický náhľad nepríde do piatich pracovných dní od úhrady zálohovej faktúry, skontrolujte si prosím SPAM poštu a až potom nás kontaktujte mailom.
-
Pri storne objednávky po vytvorení a zaslaní grafického náhľadu Vám bude účtovaný storno poplatok vo výške paušálneho poplatku za výrobu grafiky, t.j. 10€ + manipulačný poplatok vo výške 5€. Storno poplatok je teda spolu v hodnote 15€. Storno poplatok Vám bude odrátaný zo zálohovej platby. Rozdiel medzi zaplatenou sumou zálohovej faktúry a storno poplatku Vám bude vrátený na Váš účet najneskôr do dvoch týždňov od písomného doručenia žiadosti o storno objednávky.
-
Termín spracovania a odoslania objednávky je maximálne 10 pracovných dní od odsúhlasenia grafického návrhu. Zvyčajne však kratšie. Všetko záleží od vzájomnej komunikácie. Pri posielaní objednávky poštou treba rátať s ďalšími dvomi alebo tromi pracovnými dňami potrebnými na doručenie.
-
Za expresné spracovanie objednávky do 5-tich pracovných dní si účtujeme príplatok + 20% z celkovej hodnoty objednávky.
-
Oznámenia sa odovzdávajú klientom neposkladané a nenaaranžované. Všetky potrebné komponenty a výrezy sú súčasťou objednávky.
-
Oznámenia posielame poštou na dobierku na zvyšnú sumu, prípadne je možné si ich prevziať osobne v kancelárii Štúdia Škerák na Seneckej ceste 24B v Šamoríne. Odporúčame Vám telefonicky alebo mailom sa informovať ohľadom otváracích hodín.
-
Ak ste robili objednávku u niektorého z našich obchodných partnerov vrámci celého Slovenska, oznámenia si môžete vyzdvihnúť tam. Poštovné a balné Vám však bude účtované podľa aktuálneho cenníka.
-
Poštovné a balné je spoplatnené paušálnou sumou nasledovne: SR - 5€, ČR - 15€, iné krajiny EU - 20€.
-
Pri posielaní tovaru do zahraničia je potrebné faktúru za oznámenia uhradiť dopredu v plnej výške.
-
Na vyžiadanie je možné objednávku poslať aj kuriérom. Cena za túto službu bude stanovená individuálne pri každej objednávke.
-
Pri preberaní tovaru je klient povinný skontrolovať obal balíka. V prípade, že je poškodený, treba túto skutočnosť hlásiť hneď na pošte. Štúdio Škerák nenesie zodpovednosť za poškodenie balíka a prípadne aj jeho obsahu. Reklamácie poškodeného balíka a jeho obsahu neprijímame.
-
Všetky ceny uvádzané na našich stránkach sú už vrátane aktuálnej sadzby DPH.
Želáme Vám príjemné nakupovanie. :)